Najčešće postavljana pitanja

FAQ

Za odgovor, jednostavno kliknite na pitanje...

Pitanja u vezi narudžbi

Da li je moguće naručiti neki artikal bez personalizacije istog?
Fanfan: Naravno! Svaki artikal koji je trenutno na sajtu možete naručiti bez opcije personalizovanja. Molimo Vas da prilikom narudžbi, obratite pažnju na veličinu željenog artikla, boje artikla i željenog broja predmeta, jer su to osnovne opcije kod narudžbi bez personalizovanja. Ukoliko se, ipak odlučite za personalizaciju, u tom slučaju morate odabrati vrstu dizajna, veličinu, boje, tekst i sl. Bez obzira na koji se odlučite, prvo ga stavite u „korpu“ gdje će se nalaziti do kraja kupovine. Kada završite sa kupovinom, jednostavno idite u korpu (gornji desni ugao), te kada se otvori prozor sa sadržajem zadržanih stvari, jednostavno završite kupovinu prateći dugme „Zaključi kupovinu“ nakon čega trebate proći proces narudžbe, koji je podjeljen u više djelova, radi lakšeg zaključenja narudžbe. Na samom kraju, po uspješnoj narudžbi dobićete potvrdni mail o narudžbi na vašu e-mail adresu. Ukoliko ne možete pronaći mail, molimo da pogledate u folderima "trash" ili "spam" na Vašem e-mail nalogu.

Da li je moguće naručiti i personalizovane i gotove artikle?
Fanfan: Da. Moguće je naručiti i personalizovane i gotove artikle, ali i samo personalizovane ili samo gotove artikle. Bitno je napomenuti da proizvode koje želite naručiti prvo smjestite u „korpu“, kliknuviši na prekidač „Dodaj u korpu“ (za gotove proizvode) ili „Personalizuj“ gdje je potrebno izvršiti prilagodbu artikla po Vašoj želji, nakon čega se dodaje artikal u korpu kliknuvši na prekidač „Next“. Kada završite sa kupovinom, jednostavno idite u korpu (gornji desni ugao), te kada se otvori prozor sa sadržajem zadržanih stvari, jednostavno završite kupovinu prateći dugme „Zaključi kupovinu“ sa par koraka, uz dopunu informacija vezanih za dostavu i naplatu.

Nakon odabira željenog artikla, kliknuo sam na opciju „Dodaj u korpu“. Da li sam završio narudžbu?
Fanfan: Ne! To znači da je željeni artikal ili više njih u „korpi“ ali ih još niste naručili. Smatrajte to ovako: u prodavnici ste i uzeli ste željeni artikal. Dolazite na pult da ga platite kod trgovkinje. Pult je ekvivalent „Korpe“, mjesto gdje ste donijeli sve artikle na naplatu ali još niste preuzeli ili platili robu. Da bi završili proces naplate, kliknite na prekidač „Zaključi kupovinu“, nakon čega je potrebno da u par koraka potvrdite adresu dostave, način plaćanja i sl. Znači, potrebno je da prođete proces zaključenja kupovine, te tek kada dobijete potvrdni mail o narudžbi, tada ste uspješno zaključili narudžbu. Ukoliko ste završili narudžbu do kraja, a niste dobili mail, molimo da provjerite mail foldere „spam“ ili „trash“, radi pronalaska navedenog maila.

Sviđaju mi se dva ili više proizvoda. Kako da se odlučim za jedan od njih?
Fanfan: Ukoliko na našem sajtu pronađete dva ili više sličnih proizvoda, omogućili smo vam da izvršite međusoban uporedan detaljan pregled željenih proizvoda. Kliknite na prekidač „Dodaj za uporedbu“ na jednom artiklu, a zatim i na drugom isti će automatski biti dodan na „Uporednu listu“ gdje možete vršiti uporedni pregled dva i/ili više proizvoda. „Uporednu listu“ možete pronaći u gornjem, lijevom uglu, odmah do prekidača „Korpa“.

Želio bih naručiti veći broj artikala. Da li postoje određene beneficije?
Fanfan: Da. Trenutno smo Vam omogućili povlastice u cijeni koje se odnose na količinu naručenih artikala. Što više artikala, niža cijena. I to nije sve... Uskoro planiramo i dodatne povlastice za vjerne kupce i kupce koji su se registrovali na „Newsletter“, koje će se odnositi na poklone i niže cijene proizvoda. Napominjemo da veći broj artikala povlači za sobom niže cijene, a ako narudžba prelazi iznos od 50 KM, robu dostavljamo o našem trošku. Ako želite veći broj artikala (iznos preko 50 kom), možete dobiti još povoljniju ponudu, ali nam se onda morate obratiti putem e-maila OVDJE sa upitom, obzirom da tretiramo takav upit kao veleprodajni.

Da li je dostava moguća i van granica Bosne i Hercegovine?
Fanfan: Da. Moguća je dostava i izvan granica Bosne i Hercegovine naših artikala, i to za sada isključivo za prostor zemalja Srbije i Hrvatske. Za narudžbu van BiH, molimo da nam uputite e-mail na naš mail OVDJE za više informacija.

Koliko ukupno artikala mogu da naručim?
Fanfan: Možete naručiti do 50 kom. artikala odjednom. Napominjemo da veći broj artikala povlači za sobom niže cijene, a ako narudžba prelazi iznos od 50 KM, robu dostavljamo o našem trošku. Ako želite veći broj artikala (iznos preko 50 kom), možete dobiti još povoljniju ponudu, ali nam se onda morate obratiti putem e-maila na mail adresu OVDJE sa upitom, obzirom da tretiramo takav upit kao veleprodajni.

Koje vrste plaćanja podržavate?
Fanfan: Poštovani, omogućili smo Vam više načina plaćanja naših proizvoda, i to: plaćanje pouzećem (plaćate prilikom preuzimanja proizvoda), plaćanje putem kartica (debitnih ili kreditnih) i plaćanje putem bankovne transakcije. Više informacija možete naći kliknuvši OVDJE. Na Vama je da izaberete soluciju koja Vam odgovara.

Pitanja u vezi artikala

Koja je razlika između “Personalizovanih artikala” i “Gotovih proizvoda“?
Fanfan: „Personalizovani artikli” se odnose na proizvode koje omogućavaju krajnjem kupcu da ih online prilagodi svojim željama (dodavanje fotografije, svog dizajna, teksta, boje, da odredi boje i sl...). “Gotovi proizvodi” su proizvodi koje nudimo sa već unaprijed određenim dizajnom, uz mogućnost odabira osnovnih zahtjeva (boja artikla, količina i veličina istog).

Šta su “Izdvojeni proizvodi”?
Fanfan: “Izdvojeni proizvodi” se odnose na istaknute prizvode koje mogu biti personalizovani, ali mogu bit i gotovi proizvodi. Nalaze se na početnoj strani (home page) i omogućavaju uvid u dio ponude sajta. Čitavu ponudu možete pronaći kliknuvši na prekidač "Proizvodi" na početnoj stranici.

Na što se odnosi “Nisko kao” na pregledu određenog artikla?
Fanfan: “Nisko kao” je najniža moguća cijena određenog proizvoda. Povoljniju cijenu dobijate ukoliko naručite više istih artikala (npr. 3 i više artikala), te vam se automatski obračunava prilikom zaključenja kupovine. Što više artikala, veći dobijate popust (max 15% od osnovne cijene jednog proizvoda). Naravno, možete vidjeti više informacija kada kliknete na određeni proizvod, a potom na detaljan pregled navedenog proizvoda.

Kako personalizovati željeni artikal?
Fanfan: Personalizovane artikle možete pronaći odabirom prekidača “Personalizovani artikli” na bilo kojojoj strani sajta FANFAN. Kada nađete artikal koji možete personalizovati (možete ga prepoznati po prekidaču „Personalizovanje"), možete kliknuti na prekidač “Personalizovanje” nakon čega vas sistem automatski preusmjerava na stranu za personalizaciju, gdje možete željeni artikal prilagoditi svojim željama: dodavanjem fotografije, svog dizajna, teksta, boje, boja boje, brojeva i sl. Kada završite personalizaciju artikla, jednostavno kliknite na opciju „Next“ da stavite artikal sa željenim dizajnom u „Korpu“. Napominjemo da se usluga personalizovanja naplaćuje u zavisnosti od veličine dizajna koji implementirate. Ovo je jedinstveno, intuitivno i lako rješenje za potpuno personaliziranje svih artikala po svom ukusu i željama.

Da li su svi artikli koje nudite na vašem sajtu i artikli koje imate u ponudi?
Fanfan: Ne! Naša trenutna ponuda je uvijek veća od one koje prezentujemo putem sajta. Naša web prodavnica je bazirana na maloprodaji i nudimo samo dio artikala namjenjenih fizičkim licima na području Bosne i Hercegovine. Za pravna lica posjedujemo katalog do kog možete doći na našem sajtu ili upitom putem maila OVDJE, gdje se nalaze svi artikli koje nudimo.

Da li je moguće postaviti moj dizajn sa vaše stranice na neku od društvenih mreža?
Fanfan: Da. Moguće je postavljanje vašeg vlastitog dizajna ili proizvoda koji uključuje naš dizajn na društvene mreže kao što su „Facebook“, „Twitter“, „Pinterest“ i mnoge druge. Također, o istim možete obavjestiti vaše najbliže, prijatelje i sl. slanjem maila koji sadrži vaš dizajn, direktno sa našeg sajta.

Šta ukoliko se predomislim i ne želim odabrani artikal?
Fanfan: Vrlo lako možete ukloniti odabrani artikal iz „Korpe“ kliknuvši na prekidač označen za tu namjenu. Međutim, ukoliko ste prošli proces zaključenja narudžbe, shodno uslovima i načinu dostave, ne postoji način da stornirate narudžbu i ona će biti dostavljena na željenu adresu. Izuzetno od navedenog, ukoliko postoje opravdane okolnosti predlažemo da kontaktirate putem telefona naše zaposlene radi upita o statusu narudžbe i eventualnom otkazivanju iste. Napominjemo da ukoliko utvrdimo da je izvršena i/ili evidentirana manipulacija podataka na našem sajtu od strane NN lica, podaci na osnovu kojih je izvršena narudžba i IP adresa koja je korištena prilikom narudžbe ostaje trajno pohranjena u našim evidencijama kao „lažni kupac“, te isti neće biti u mogućnosti da naručuju artikle sa našeg sajta. U ovom slučaju postoji mogućnost preduzimanja mjera na utvrđivanju krivične odgovornosti i preduzimanja mjera pred nadležnim tužilaštvom i Sudom u Sarajevu.

Da li postoji način da uvrstite i neki artikal koji mi je poželjan a nema ga na sajtu?
Fanfan: Naravno! Moramo napomenuti da postoji interna procedura koja zahtjeva unos, obradu i određivanje postavki za svaki artikal koji postavljamo na sajt. Ukratko, to znači da uvijek možete tražiti određeni proizvod da se postavi na sajt, ali za to treba vremena. U svakom slučaju, naša politika firme je da svakom pojedinačnom zahtjevu izlazimo u susret, te možete uvijek zahtjevati određenu izmjenu/dodavanje artikla kontaktirajući nas OVDJE ili korištenjem kontakt formulara kog možete naći na HOME stranici ovog sajta.

Da li postoji mogućnost da ne dobijem artikal koji sam naručio?
Fanfan: Ne. Svaka narudžba ima zaokruženu proceduru oko zaprimanja, izrade, pakovanja i slanja željenog proizvoda. To znači da je svaka vaša narudžba zaštićena, te podliježe uslovima slanja i vraćanja proizvoda, navedenim na našem sajtu. Ukoliko iz nekog razloga dođe do problema oko same narudžbe, naš prijedlog je da nas što prije kontaktirate putem telefona (uz obavezno ostavljanje telefonskog kontakt broja i ID narudžbe) radi što bržeg otklanjanja nastalog problema, te pronalaženja najefikasnijeng načina rješavanja istog (broj telefona možete pronaći na „Home“ strani ovog sajta).

Pitanja u vezi rada fanfan.ba shopa

Na koji način mogu izvršiti plaćanje proizvoda?
Fanfan: Omogućili smo više načina plaćanja krajnjem kupcu. Kupac, zavisno od mogućnosti i želja, može da izabere plaćanje putem debitnih/kreditnih kartica, plaćanje pouzećem ili da odabere opciju virmanskog plaćanja (plaćanje putem banke). Za više informacija kliknite OVDJE

Da li postoji neki pisani trag koji definiše prava i obaveze kupca, odnosno Vas kao prodavca?
Fanfan: Da! Na našim stranicama postoji stranica u kojoj su opisana prava i obaveze krajnjeg kupca i prava, odnosno obaveze prodavača (lica koja zastupaju internet stranicu FANFAN.ba). Za više informacija kliknite OVDJE. Zaposleni ove internet stranice čvrsto preporučuju da pročitate ovu stranicu i upoznate se sa svojim pravima.

U čemu je razlika između vas i nekih drugih web stranica koje se bave sličnom tematikom?
Fanfan: Jednostavna. Mi smo vodeća firma na regiji sa prepoznatljivim brendom, pioniri na polju personalizovanja proizvoda. Posjedujemo jedinstvenu ponudu: izrada personalizovanih majica i drugih artikala iz udobnosti vašeg doma i njihova dostava na vašu željenu adresu na području Bosne i Hercegovine (i šire) putem našeg sajta FANFAN. Za razliku od drugih, omogućili smo Vam jednostavniji, brži i efikasniji način odabira, dizajniranja i naručivanja željenih artikala, te dostave istih na željenu adresu. Sve na jednom mjestu.

Šta konkretno mogu uraditi na vašem sajtu?
Fanfan: Na našem sajtu možete odabrati artikal koji želite personalizovati, odabrati željenu veličinu i raspoloživu boju (opciono) i željenu količinu. Nakon toga, možete navedeni artikal personalizovati dodavanjem teksta, odabira broja i/ili boje, dodavanjem vašeg ili našeg dizajna ili željene fotografije i sl. Limit je samo vaša mašta. Osim toga, možete naručiti već gotov proizvod (proizvod sa našim dizajnom) ili proizvod bez bilo kog dizajna.

Ne želim pretraživati jedan po jedan proizvod. Da li mogu pronaći neki proizvod ukoliko otkucam ključnu riječ u polje za pretragu na sajtu?
Fanfan: Da! Možete unijeti jednu ili više ključnih riječi, nakon čega će biti odabrani i predstavljeni samo oni artikli/stranice koje posjeduju tražene ključne riječi. Navedene riječi ili „meta tagovi“ odgovaraju jednom ili više sličnih proizoda koje tražite, prilikom čega će biti istaknuti samo oni proizvodi koji odgovaraju traženoj ključnoj riječi. Možete kombinirati i više riječi. Mjesto za pretragu sadržaja se nalazi na "Home" strani, na gornjem desnom dijelu prozora.

Koja je razlika između neregistrovanog i registrovanog kupca?
Fanfan: Prilikom zaključenja kupovine, registrovani kupci nemaju razloga unositi određen broj traženih podataka obzirom da ih sistem automatski generiše iz profila prethodno registrovanog kupca. Registrovani kupci imaju određene druge beneficije koje nemaju neregistrovani, a koji se ogledaju u čuvanju dizajna, pregledu kupljenih stvari, interakciji kupca – prodavača i sl. Neregistrovani kupci moraju proći proces manuelnog unošenja traženih podataka radi dostavljanja željenog proizvoda na adresu, te drugih podataka neophodnih za narudžbu i uspješno finalizaciju kupovine željenih artikala. Osim toga, registrovani kupci imaju određene olakšice u vidu memorisanja dizajna i njegovog djeljenja, pregleda narudžbi, komunikacije sa prodajom i mnoštvo drugih pogodnosti.

Šta je Newsletter?
Fanfan: Newsletter se odnosi na elektronsku formu obavjesti o našim ponudama, novostima, dešavanjima i slično. Da bi se pretplatili dovoljno je da unesete Vašu email adresu na „Home“ stranici. Pretplatu na Newsltter možete napraviti prilikom registrovanja, odnosno nakon logovanja, kao registrovani kupac odabirom opcije na „Komandnoj tabli“. Newsletter omogućava kupcu uvid u novostima i prednosti sajta, omogućava povlastice u vidu nižih cijena određenih artikala u vidu dobijanja promo kodova i sl. Obavjesti o novostima i ponudama, nakon registracije dobijate putem e-maila (molimo da provjerite tzv. "Bulk" i "Trash" foldere). Ovu uslugu uvijek možete otkazati, kako na nalogu stranice fanfan.ba (registrovani korisnici) ili kliknuvši link u samom mailu (unscribe). Ukoliko imate probleme sa odjavom/prijavom ili imate pritužbi na sadržaj Newslettera, molimo da nas kontaktirate putem maila OVDJE.

Šta je sa mojom privatnosti?
Fanfan: Vašu privatnost smatramo najbitnim faktorom u našem poslovanju i podliježe poslovnoj tajni. Svaku informaciju koju ostavite, uključujući i vaš dizajn artikala, smatramo povjerljivom i ista neće biti prosljeđena trećoj strani. Svi podaci koje nam ostavite će biti korišteni isključivo za obradu narudžbi i njhovoj dostavi na vašu adresu. Izuzeće od ovog postoji samo ukoliko je postoji nalog za dostavljanje podataka izdatog od nadležnog organa (Suda) i ako postoje osnov sumnje da je NN lice zloupotrebilo podatke, radi pokretanja postupka pred nadležnim organom. Informacije koje koristimo u obradi svake narudžbe su: osnovni lični podaci koristnika, telefonski broj, e-mail adresa i IP adresa sa kog je izvršena registracija naloga/izvršena narudžba. Više informacija možete pronaći OVDJE

Pitanja vezana za upite i kontaktiranje

Želio bih naručiti neki artikal, ali imam određena pitanja za koja nisam našao odgovor na vašem sajtu. Kako mogu dobiti traženi odgovor?
Za svaki artikal koji je na sajtu, potrudili smo se da pružimo što više informacija. Međutim, ukoliko Vam je neophodan detalj oko artikla ili pitanje u vezi narudžbe, a ne možete naći odgovor na našoj online prodavnici, slobodno nam se obratite putem telefona, putem maila, opcije četa (opciono), putem društvenih mreža ili putem kontakt formulara sa upitom o određenom artiklu ili detalju oko narudžbe za koji imate nedoumice. Trudićemo se da Vam odgovorimo u što kraćem vremenskom periodu.

Kako kontaktirati zaposlene FANFAN-a u vezi nekog problema?
Fanfan: Naš sajt je dizajniran da omogućava jednostavnu i funkcionalnu komunikaciju između kupca i naših zaposlenih. Možete nas kontaktirati putem telefona, putem maila, opcije četa (opciono), putem društvenih mreža ili putem kontakt formulara. Sve informacije možete naći na prvoj tzv. „Home“ stranici našeg sajta fanfan.ba, nakon čega možete izabrati vama najprikladniji način komunikacije sa našim zaposlenim. Rado ćemo odgovoriti na svaki upit koji se odnosi na našu ponudu. Možete nas odmah kontaktirati klikom OVDJE!

Nisam dobio odgovor na postavljeno pitanje koje sam Vam uputio. Šta raditi?
Fanfan: U izuzetnim slučajevima, postoji mogućnost da nismo u poziciji odmah da vam odgovorimo na upit (zavisno od načina na koji ste nas kontaktirali), a koji može da zavisi od mnoštva faktora. Najsigurniji i najbrži način komunikacije je putem telefona koji možete pronaći na „Home“ stranici našeg sajta. Ipak, ako niste u žurbi možete nas kontaktirati i putem četa (opciona usluga, odgovor u realnom vremenu), maila, društvenih mreža ili korištenjem kontakt formulara. Imate širok izbor komunikacije, vaše je samo da odaberate najprikladniji.

Pitanja u vezi uočenih problema

Primjetio sam problem na vašem sajtu. Kome da se obratim?
Fanfan: Za sve uočene tehničke probleme na sajtu i eventualne greške za koje ste utvrdili da postoje, molimo da nam se obratite putem maila kliknuvši OVDJE, radi što bržeg i efikasnijeg otklanjanja problema. Hvala na saradnji!

Ponekad imam problema sa sajtom. Nekad mu treba više vremena da reaguje. Šta je problem?
Fanfan: Naš sajt je programski kompleksan, te imajući u vidu mnoštvo opcija koje nudimo krajnjem korisniku, razumljivo je da odgovor našeg sajta ponekad varira i do 5-10 sek. Nadamo se da ovo neće uticati na vaš utisak, te da razumijete kolika je programska i algoritamska aktivnost skrivena u svakom željenom odabiru i procesu koji odaberete. Naš tehnički tim će se truditi da čekanje svedemo na minimum, ali ipak savjetujemo da nam uočene probleme javite kako bi ih što prije otklonili. Uvijek nam se možete obratiti putem maila kliknuvši OVDJE!

Ne mogu se logovati ili registrovati na sajt. Šta da radim?
Fanfan: Najčešće se radi o pogrešno unesenoj e-mail adresi i/ili lozinki koju koristite za logovanje na Vaš nalog, na našim stranicama. Jednostavno zahtjevajte novu lozinku odabirom opcije „Zaboravil ste šifru?“ u rubrici „Logovanje“ u gornjem dijelu „Home“ stranice. Ukoliko imate dodatnih problema, obratite nam se mailom kliknuvši OVDJE radi manuelnog dodjeljivanja šifre, uz obaveno navođenje kontakt broja, imena i prezimena i maila sa kog je registracija izvršena.

Ostala pitanja

Šta znači riječ „FANFAN“?
Fanfan: Fanfan označava registrovani brend maloprodajne jedinice sa sjedištem u Sarajevu, koji u osnovi ima brendiranje, izradu i distribuiranje reklamnih materijala. Osim toga nudimo i reklamiranje na „Fox“ i „SportKlub“ kanalima. Imate dodatnih pitanja? Obratite nam se putem maila kliknuvši OVDJE.

Ne mogu se logovati ili registrovati na sajt. Šta da radim?
Fanfan: Najčešće se radi o pogrešno unesenoj e-mail adresi i/ili lozinki koju koristite za logovanje na Vaš nalog, na našim stranicama. Jednostavno zahtjevajte novu lozinku odabirom opcije „Zaboravil ste šifru?“ u rubrici „Logovanje“ u gornjem dijelu „Home“ stranice. Ukoliko imate dodatnih problema, obratite nam se mailom kliknuvši OVDJE radi manuelnog dodjeljivanja šifre, uz obaveno navođenje kontakt broja, imena i prezimena i maila sa kog je registracija izvršena. Zadržavamo pravo kontaktiranja podnosioca, radi potvrde zahtjeva za promjenu podataka i/ili eventualnih drugih potreba za dodatnim informacijama.

Koliko je vjerodostojna online prodavnica „fanfan.ba"?
Fanfan: Svaka narudžba izvršena putem online prodavnice Fanfan je 100% vjerodostojna. Trentuno vršimo dostavu za područje BiH, dok je za narudžbe van BiH potrebno uputiti dopunski mail sa upitom na našu mail adresu OVDJE. Svaki naš postupak je u potpunosti sa smjernicama o Zakonu o zaštiti potrošača BiH, te smjernicama „Slanja i vraćanja proizvoda“ i „Bezbjednoj kupovini“ navedenim na našim stranicama. Drugim riječima, svaka Vaša narudžba putem našeg sajta je 100% sigurna.