FAQ

Česta pitanja

Česta pitanja

Fanfan: Da. Moguća je dostava i izvan granica Bosne i Hercegovine naših artikala, i to za sada isključivo za prostor zemalja Srbije i Hrvatske. Za narudžbu van BiH, molimo da nam uputite e-mail na naš mail OVDJE za više informacija.

Fanfan: Da. Moguće je naručiti i personalizovane i gotove artikle, ali i samo personalizovane ili samo gotove artikle. Bitno je napomenuti da proizvode koje želite naručiti prvo smjestite u „korpu“, kliknuviši na prekidač „Dodaj u korpu“ (za gotove proizvode) ili „Personalizuj“ gdje je potrebno izvršiti prilagodbu artikla po Vašoj želji, nakon čega se dodaje artikal u korpu kliknuvši na prekidač „Next“. Kada završite sa kupovinom, jednostavno idite u korpu (gornji desni ugao), te kada se otvori prozor sa sadržajem zadržanih stvari, jednostavno završite kupovinu prateći dugme „Zaključi kupovinu“ sa par koraka, uz dopunu informacija vezanih za dostavu i naplatu.

Fanfan: Naravno! Svaki artikal koji je trenutno na sajtu možete naručiti bez opcije personalizovanja. Molimo Vas da prilikom narudžbi, obratite pažnju na veličinu željenog artikla, boje artikla i željenog broja predmeta, jer su to osnovne opcije kod narudžbi bez personalizovanja. Ukoliko se, ipak odlučite za personalizaciju, u tom slučaju morate odabrati vrstu dizajna, veličinu, boje, tekst i sl. Bez obzira na koji se odlučite, prvo ga stavite u „korpu“ gdje će se nalaziti do kraja kupovine. Kada završite sa kupovinom, jednostavno idite u korpu (gornji desni ugao), te kada se otvori prozor sa sadržajem zadržanih stvari, jednostavno završite kupovinu prateći dugme „Zaključi kupovinu“ nakon čega trebate proći proces narudžbe, koji je podjeljen u više djelova, radi lakšeg zaključenja narudžbe. Na samom kraju, po uspješnoj narudžbi dobićete potvrdni mail o narudžbi na vašu e-mail adresu. Ukoliko ne možete pronaći mail, molimo da pogledate u folderima "trash" ili "spam" na Vašem e-mail nalogu.

Fanfan: Da. Moguće je postavljanje vašeg vlastitog dizajna ili proizvoda koji uključuje naš dizajn na društvene mreže kao što su „Facebook“, „Twitter“, „Pinterest“ i mnoge druge. Također, o istim možete obavjestiti vaše najbliže, prijatelje i sl. slanjem maila koji sadrži vaš dizajn, direktno sa našeg sajta.

Fanfan: Ne. Svaka narudžba ima zaokruženu proceduru oko zaprimanja, izrade, pakovanja i slanja željenog proizvoda. To znači da je svaka vaša narudžba zaštićena, te podliježe uslovima slanja i vraćanja proizvoda, navedenim na našem sajtu. Ukoliko iz nekog razloga dođe do problema oko same narudžbe, naš prijedlog je da nas što prije kontaktirate putem telefona (uz obavezno ostavljanje telefonskog kontakt broja i ID narudžbe) radi što bržeg otklanjanja nastalog problema, te pronalaženja najefikasnijeng načina rješavanja istog (broj telefona možete pronaći na „Home“ strani ovog sajta).

Fanfan: Naravno! Moramo napomenuti da postoji interna procedura koja zahtjeva unos, obradu i određivanje postavki za svaki artikal koji postavljamo na sajt. Ukratko, to znači da uvijek možete tražiti određeni proizvod da se postavi na sajt, ali za to treba vremena. U svakom slučaju, naša politika firme je da svakom pojedinačnom zahtjevu izlazimo u susret, te možete uvijek zahtjevati određenu izmjenu/dodavanje artikla kontaktirajući nas OVDJE ili korištenjem kontakt formulara kog možete naći na HOME stranici ovog sajta.

Fanfan: Da! Na našim stranicama postoji stranica u kojoj su opisana prava i obaveze krajnjeg kupca i prava, odnosno obaveze prodavača (lica koja zastupaju internet stranicu FANFAN.ba). Za više informacija kliknite OVDJE. Zaposleni ove internet stranice čvrsto preporučuju da pročitate ovu stranicu i upoznate se sa svojim pravima.

Fanfan: Ne! Naša trenutna ponuda je uvijek veća od one koje prezentujemo putem sajta. Naša web prodavnica je bazirana na maloprodaji i nudimo samo dio artikala namjenjenih fizičkim licima na području Bosne i Hercegovine. Za pravna lica posjedujemo katalog do kog možete doći na našem sajtu ili upitom putem maila OVDJE, gdje se nalaze svi artikli koje nudimo.

Fanfan: Personalizovane artikle možete pronaći odabirom prekidača “Personalizovani artikli” na bilo kojojoj strani sajta FANFAN. Kada nađete artikal koji možete personalizovati (možete ga prepoznati po prekidaču „Personalizovanje"), možete kliknuti na prekidač “Personalizovanje” nakon čega vas sistem automatski preusmjerava na stranu za personalizaciju, gdje možete željeni artikal prilagoditi svojim željama: dodavanjem fotografije, svog dizajna, teksta, boje, boja boje, brojeva i sl. Kada završite personalizaciju artikla, jednostavno kliknite na opciju „Dalje“ da stavite artikal sa željenim dizajnom u „Korpu“. Napominjemo da se usluga personalizovanja naplaćuje u zavisnosti od veličine dizajna koji implementirate. Ovo je jedinstveno, intuitivno i lako rješenje za potpuno personaliziranje svih artikala po svom ukusu i željama.

Fanfan: Prilikom zaključenja kupovine, registrovani kupci nemaju razloga unositi određen broj traženih podataka obzirom da ih sistem automatski generiše iz profila prethodno registrovanog kupca. Registrovani kupci imaju određene druge beneficije koje nemaju neregistrovani, a koji se ogledaju u čuvanju dizajna, pregledu kupljenih stvari, interakciji kupca – prodavača i sl. Neregistrovani kupci moraju proći proces manuelnog unošenja traženih podataka radi dostavljanja željenog proizvoda na adresu, te drugih podataka neophodnih za narudžbu i uspješno finalizaciju kupovine željenih artikala. Osim toga, registrovani kupci imaju određene olakšice u vidu memorisanja dizajna i njegovog djeljenja, pregleda narudžbi, komunikacije sa prodajom i mnoštvo drugih pogodnosti.

Omogući obavještenja stranice OK Ne, hvala