ARTIKLI

Pitanja i odgovori u vezi artilala na sajtu

Fanfan: Personalizovane artikle možete pronaći odabirom prekidača “Personalizovani artikli” na bilo kojojoj strani sajta FANFAN. Kada nađete artikal koji možete personalizovati (možete ga prepoznati po prekidaču „Personalizovanje"), možete kliknuti na prekidač “Personalizovanje” nakon čega vas sistem automatski preusmjerava na stranu za personalizaciju, gdje možete željeni artikal prilagoditi svojim željama: dodavanjem fotografije, svog dizajna, teksta, boje, boja boje, brojeva i sl. Kada završite personalizaciju artikla, jednostavno kliknite na opciju „Dalje“ da stavite artikal sa željenim dizajnom u „Korpu“. Napominjemo da se usluga personalizovanja naplaćuje u zavisnosti od veličine dizajna koji implementirate. Ovo je jedinstveno, intuitivno i lako rješenje za potpuno personaliziranje svih artikala po svom ukusu i željama.

Fanfan: Prikazani raspon cijena je prikazana cijena jednog proizvoda koji, zavisno od odabranih opcija, čine najnižu, odnosno najvišu cijenu datog proizvda. Osim toga, povoljniju cijenu dobijate ukoliko naručite više istih artikala (npr. 3 i više artikala), te vam se automatski obračunava prilikom zaključenja kupovine. Što više artikala, veći dobijate popust (max 15% od osnovne cijene jednog proizvoda). Naravno, možete vidjeti više informacija kada kliknete na određeni proizvod, a potom na detaljan pregled navedenog proizvoda.

Fanfan: Poštovani, omogućili smo Vam više načina plaćanja naših proizvoda, i to: plaćanje pouzećem (plaćate prilikom preuzimanja proizvoda), plaćanje putem kartica (debitnih ili kreditnih) i plaćanje putem bankovne transakcije. Više informacija možete naći kliknuvši OVDJE. Na Vama je da izaberete soluciju koja Vam odgovara.

Fanfan: Možete naručiti do 50 kom. artikala odjednom. Napominjemo da veći broj artikala povlači za sobom niže cijene, a ako narudžba prelazi iznos od 50 KM, robu dostavljamo o našem trošku. Ako želite veći broj artikala (iznos preko 50 kom), možete dobiti još povoljniju ponudu, ali nam se onda morate obratiti putem e-maila na mail adresu OVDJE sa upitom, obzirom da tretiramo takav upit kao veleprodajni.

Fanfan: Da. Moguća je dostava i izvan granica Bosne i Hercegovine naših artikala, i to za sada isključivo za prostor zemalja Srbije i Hrvatske. Za narudžbu van BiH, molimo da nam uputite e-mail na naš mail OVDJE za više informacija.

Fanfan: Da. Trenutno smo Vam omogućili povlastice u cijeni koje se odnose na količinu naručenih artikala. Što više artikala, niža cijena. I to nije sve... Uskoro planiramo i dodatne povlastice za vjerne kupce i kupce koji su se registrovali na „Newsletter“, koje će se odnositi na poklone i niže cijene proizvoda. Napominjemo da veći broj artikala povlači za sobom niže cijene, a ako narudžba prelazi iznos od 50 KM, robu dostavljamo o našem trošku. Ako želite veći broj artikala (iznos preko 50 kom), možete dobiti još povoljniju ponudu, ali nam se onda morate obratiti putem e-maila OVDJE sa upitom, obzirom da tretiramo takav upit kao veleprodajni.

Fanfan: Da. Trenutno smo Vam omogućili povlastice u cijeni koje se odnose na količinu naručenih artikala. Što više artikala, niža cijena. I to nije sve... Uskoro planiramo i dodatne povlastice za vjerne kupce i kupce koji su se registrovali na „Newsletter“, koje će se odnositi na poklone i niže cijene proizvoda. Napominjemo da veći broj artikala povlači za sobom niže cijene, a ako narudžba prelazi iznos od 50 KM, robu dostavljamo o našem trošku. Ako želite veći broj artikala (iznos preko 50 kom), možete dobiti još povoljniju ponudu, ali nam se onda morate obratiti putem e-maila OVDJE sa upitom, obzirom da tretiramo takav upit kao veleprodajni.

Fanfan: Ukoliko na našem sajtu pronađete dva ili više sličnih proizvoda, omogućili smo vam da izvršite međusoban uporedan detaljan pregled željenih proizvoda. Kliknite na prekidač „Dodaj za uporedbu“ na jednom artiklu, a zatim i na drugom isti će automatski biti dodan na „Uporednu listu“ gdje možete vršiti uporedni pregled dva i/ili više proizvoda. „Uporednu listu“ možete pronaći u gornjem, lijevom uglu, odmah do prekidača „Korpa“.

Fanfan: Ne! To znači da je željeni artikal ili više njih u „korpi“ ali ih još niste naručili. Smatrajte to ovako: u prodavnici ste i uzeli ste željeni artikal. Dolazite na pult da ga platite kod trgovkinje. Pult je ekvivalent „Korpe“, mjesto gdje ste donijeli sve artikle na naplatu ali još niste preuzeli ili platili robu. Da bi završili proces naplate, kliknite na prekidač „Zaključi kupovinu“, nakon čega je potrebno da u par koraka potvrdite adresu dostave, način plaćanja i sl. Znači, potrebno je da prođete proces zaključenja kupovine, te tek kada dobijete potvrdni mail o narudžbi, tada ste uspješno zaključili narudžbu. Ukoliko ste završili narudžbu do kraja, a niste dobili mail, molimo da provjerite mail foldere „spam“ ili „trash“, radi pronalaska navedenog maila.

Fanfan: Da. Moguće je naručiti i personalizovane i gotove artikle, ali i samo personalizovane ili samo gotove artikle. Bitno je napomenuti da proizvode koje želite naručiti prvo smjestite u „korpu“, kliknuviši na prekidač „Dodaj u korpu“ (za gotove proizvode) ili „Personalizuj“ gdje je potrebno izvršiti prilagodbu artikla po Vašoj želji, nakon čega se dodaje artikal u korpu kliknuvši na prekidač „Next“. Kada završite sa kupovinom, jednostavno idite u korpu (gornji desni ugao), te kada se otvori prozor sa sadržajem zadržanih stvari, jednostavno završite kupovinu prateći dugme „Zaključi kupovinu“ sa par koraka, uz dopunu informacija vezanih za dostavu i naplatu.

Omogući obavještenja stranice OK Ne, hvala