Pitanja i odgovori u vezi kontaktiranja
Da li postoji mogućnost da ne dobijem artikal koji sam naručio?
Fanfan: Ne. Svaka narudžba ima zaokruženu proceduru oko zaprimanja, izrade, pakovanja i slanja željenog proizvoda. To znači da je svaka vaša narudžba zaštićena, te podliježe uslovima slanja i vraćanja proizvoda, navedenim na našem sajtu. Ukoliko iz nekog razloga dođe do problema oko same narudžbe, naš prijedlog je da nas što prije kontaktirate putem telefona (uz obavezno ostavljanje telefonskog kontakt broja i ID narudžbe) radi što bržeg otklanjanja nastalog problema, te pronalaženja najefikasnijeng načina rješavanja istog (broj telefona možete pronaći na „Home“ strani ovog sajta).
Da li postoji način da uvrstite i neki artikal koji mi je poželjan a nema ga na sajtu?
Fanfan: Naravno! Moramo napomenuti da postoji interna procedura koja zahtjeva unos, obradu i određivanje postavki za svaki artikal koji postavljamo na sajt. Ukratko, to znači da uvijek možete tražiti određeni proizvod da se postavi na sajt, ali za to treba vremena. U svakom slučaju, naša politika firme je da svakom pojedinačnom zahtjevu izlazimo u susret, te možete uvijek zahtjevati određenu izmjenu/dodavanje artikla kontaktirajući nas OVDJE ili korištenjem kontakt formulara kog možete naći na HOME stranici ovog sajta.
Šta ukoliko se predomislim i ne želim odabrani artikal?
Fanfan: Vrlo lako možete ukloniti odabrani artikal iz „Korpe“ kliknuvši na prekidač označen za tu namjenu. Međutim, ukoliko ste prošli proces zaključenja narudžbe, shodno uslovima i načinu dostave, ne postoji način da stornirate narudžbu i ona će biti dostavljena na željenu adresu.
Izuzetno od navedenog, ukoliko postoje opravdane okolnosti predlažemo da kontaktirate putem telefona naše zaposlene radi upita o statusu narudžbe i eventualnom otkazivanju iste. Napominjemo da ukoliko utvrdimo da je izvršena i/ili evidentirana manipulacija podataka na našem sajtu od strane NN lica, podaci na osnovu kojih je izvršena narudžba i IP adresa koja je korištena prilikom narudžbe ostaje trajno pohranjena u našim evidencijama kao „lažni kupac“, te isti neće biti u mogućnosti da naručuju artikle sa našeg sajta. U ovom slučaju postoji mogućnost preduzimanja mjera na utvrđivanju krivične odgovornosti i preduzimanja mjera pred nadležnim tužilaštvom i Sudom u Sarajevu.
Da li je moguće postaviti moj dizajn sa vaše stranice na neku od društvenih mreža?
Fanfan: Da. Moguće je postavljanje vašeg vlastitog dizajna ili proizvoda koji uključuje naš dizajn na društvene mreže kao što su „Facebook“, „Twitter“, „Pinterest“ i mnoge druge. Također, o istim možete obavjestiti vaše najbliže, prijatelje i sl. slanjem maila koji sadrži vaš dizajn, direktno sa našeg sajta.
Da li su svi artikli koje nudite na vašem sajtu i artikli koje imate u ponudi?
Fanfan: Ne! Naša trenutna ponuda je uvijek veća od one koje prezentujemo putem sajta. Naša web prodavnica je bazirana na maloprodaji i nudimo samo dio artikala namjenjenih fizičkim licima na području Bosne i Hercegovine. Za pravna lica posjedujemo katalog do kog možete doći na našem sajtu ili upitom putem maila OVDJE, gdje se nalaze svi artikli koje nudimo.