SLANJE
FANFAN uz prodaju proizvoda nudi dostavu proizvoda brzom poštom u kuću ili stan Kupca ili neko drugo mjesto, uz obavezu da Kupcu proizvod dostavi u ispravnom stanju, u ugovorenom kvalitetu i količini i u dogovorenom roku, te mu tom prilikom uruči sve pripadajuće dokumente.
Ugovorna firma koja vrši uslugu dostavljanja artikala na adresu kupaca u Bosni i Hercegovini je „A2B Express Delivery d.o.o.
FANFAN dostavom proizvoda iz predhodnog stava ne smatra da se ostavljanje proizvoda ispred vrata kuće ili stana Kupca.
FANFAN će sačuvati sva svojstva proizvoda koji je namijenjen prodaji na način utvrđen važećim propisima o kvalitetu proizvoda ili preporuci proizvođača.
FANFAN svakog Kupca upoznaje sa svojstvima ponuđenog proizvoda.
FANFAN prodaje proizvod u originalnim omotom ili ambalažom, a na zahtjev Kupca, FANFAN će proizvod posebno zamotati.
FANFAN nudi i posebno pakovanje (Poklon pakovanje) sa ukrasima na zahtjev kupca. Cijena tih dekoracija je jasno i vidljivo istaknuta na web prodavnici.
Uz svaku kupljenu majicu pakovanje je GRATIS!
U slučaju nedostatka na proizvodu, FANFAN će odmah a najkasnije u roku 8 dana izvršiti zamjenu artikla o svom trošku ili izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako Kupac naknadno otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, FANFAN će na zahtjev izvršiti zamjenu proizvoda.
Ako je usluga obavljena nepravilno ili djelimicno, FANFAN će odmah po prijemu reklamacije izvršiti doradu usluge i isporučiti novi artikal.
FANFAN Tim Vam garantuje za kvalitet odabranog artikla, kvalitet usluge i brzu isporuku na vašu adresu.
POVRAT
PRATI MOJU NARUDŽBU
FANFAN je omogućio svim svojim kupcima da preko informacija na svom registru (prijava sa imenom i lozinkom) dobiju osnovne informacije o stanju i isporuci naručenog artikla.
Svaki kupac može preko svog „tracking“ broja na sajtu www.a2b.ba, provjeriti stanje i vrijeme isporuke artikla.
Povrat je moguć u slučajevima objašnjenim u rubrici “Česta pitanja” na ovim stranicama.
Povrat je moguć u potpunosti ili djelimičan. Na isti utiču razlozi na koje kupac nije mogao uticati (potpun povrat), dok se djelimičan povrat odnosi na slučajeve koji su uticali na povrat od strane kupca (djelimičan povrat: povrat cijene artikla (uz vraćen, neoštećen kupljeni artikal) uz umanjenje cijene rukovanja i slanja, odnosno umanjenje cijene artikla i cijene slanja (oštećen artikal, artikal vraćen u neoriginalnoj kutiji i sl.
Povrat je moguć samo uz prethodno obavještenje prodavača o namjeri povrata, i uz predočenje dokaza: potvrde o kupnji i predočenja istog prodavaču (putem maila ili drugi podesan način) uz predočenje namjere povrata.